Saturday, October 10, 2009

Oppssssssss..........

There was quite a lot of thing i wan to BLOG

but laziness take my hand away from the laptop keyboard

i juz have a little bit strength to type a few words..

my sis have giv birth on the 6/10/09

the baby was CUTE**


and for my plan...

to get a DSLR NIKON

was postponed..

I'm doing survey on the price,

and hope the price will decrease on next year

but for sure i'll get u "NIKON D60"

and recently my friends have told me about "美图秀秀"

i have taken the risk of downloaded VIRUS as my kaspersky is again

"KEY EXPIRED" grrrr.........

i try on editing my photo..

OMG its easy and its work,

i have capture few picture of me with my new SPECKY

and edited using the software,

well beside of LOMO effect...it's more like 非主流

i didn't mean to be part of them

juz like the photo EMO effect..

cheers~regards eugene







p/s:please forgive me my blogger friends~i'll try to change my lazy habit, n visit urs blogsite ASAP ^-^

18 comments:

夏娃公主 said...

小北比好可爱哟~
以后放多点他的照片~ ^^

那个那个,怎样弄的?
弄图片的software是怎样的?我又要~
^^

3ugene said...

你去google search 美图秀秀..
要很小心,因为很多 virus 的,
这software 容易用,很好玩:)

Florence said...

我喜欢你第一和二张照片的effect...美哦^^

✿AиG3L✿ said...

宝宝很可爱^^
美图秀秀很好用^^

Akira 思胜 said...

The baby is so cute neh!

Ee Siong 一雄 said...

真的好可爱哦!嘻嘻!
美图秀秀?很想试哦!

IM∶MS. XPei小沛™ said...

好可爱的说
哈哈
美图秀秀我有用
virus是真的很多下

yenling。celest said...

你的照片很美哦。。。
哈哈,我也很想要买一架dslr的相机,
但很贵哦。。。

Qoo said...

你啊,也是懒惰blogging了
该打!!!哈哈哈

美图秀秀不错
但是有时候很懒惰edit照片

最近好多宝宝出生哦
我这边就有两个 XD

Qoo said...

有virus吗?我不知道也
幸好我的没有 呵呵呵

比较喜欢用photoscape~

3ugene said...

[florence]:哈哈, 对那两张放了心机进去 :)

[angel]:同意同意:)

[akira]:哈哈,以后会放多一点她的照片。

[一雄]:那就下载试试,很好玩的 :)

[xpei]:对,所以下载时要小心:)

[yenling]:我也在存钱买啊~他们说要买就买好的 。。要花差不多RM2000..想要,又不狠心下手>,<

[Qoo]:不要打我 ,。。。哈哈。。啊·photoscape..没有用过 ~不过美图秀秀好玩~哈哈

zzhen said...

好厲害
會弄照片

CynDi said...

我也是用这个软件弄照片的~
很不错的说~

Sam Wong said...

你会得到它的。。。它也等着你买它回家!!
那些图片改道很美哦!!不错

发白日梦^^ said...

美图秀秀??我不懂哦,好像井底之蛙。。哈哈啊哈哈。。。。照片很好看哦!!
我也是很懒。。要改进了!!哈 !

3ugene said...

[ 龍貓]:这个美图秀秀很容易的:)

[cyndi]:对~很好用^^

[samwong]:对阿~它等我,我等我钱包~阿哈哈

[发白日梦]:我也刚知道那software所以你不是井底之蛙拉~哈哈我们一起改掉懒散的习惯..hahah

動 Orson said...

照片弄到很好…哈

小寶寶很讚…

3ugene said...

動 Orson:过奖了, 过奖了 ~呵呵